onsdag 1 juni 2011

...

Fu, lost inspiration och tid. Haft tre underbara dagar bakom mig, friheten börja tindla från öronen till tårna. Är mest med människor jag tycker mycket om , njuter av sol och bara faktiskt klychiklychi lever och är lycklig. HMMMMMMMM. Igår satt jag mest hela dan och gjorde en film av Paris som jag försöker dela med mig av här men youtube fuckar upp sig, så guess not.
PUssilipussi

plus att schemat för WTAI är helt klar, det kommer så många GRYMMA ARTISTER. och fram för allt Min gud och mina änglar(coldplay). Alltså jag kan bara inte förstå att  jag om 28 dagar, 3 veckor och precies 3 minuter står framför en scen som jag förmodligen köat x antal timmar för, för att komma så långt fram som möjligt, står där och kollar på mina hjältar. Ett ögonblick jag längtat, och väntat så länge efter. Jag är som kär, min mage är i obalans och tankarna finns bara på dem. E X S T A S.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar